Mesterséges Intelligencia használata a munkahelyi folyamatokban
A mesterséges intelligencia használatának megismertetése a munkahelyi folyamatokban.
A mesterséges intelligencia használatának megismertetése a munkahelyi folyamatokban.
A kurzus résztvevői megismerkednek az üzleti modellezés technikáival és közkeletű eszközeivel (Business Model Canvas, Lean Canvas), illetve a leggyakoribb üzleti modell típusokkal; és a tanultak alapján rendszerezni tudják gondolataikat a saját vállalkozásuk/termékük/projektjük számára legcélravezetőbb üzleti modell kiválasztása végett.
A kurzus szemelvényezi a különböző finanszírozási formákat a bankhiteltől a pályázati forrásokon és közösségi finanszírozáson át a kockázati tőkebevonásig, az utóbbira koncentrálva az idő jelentős részében. A kockázati tőke logikájának bemutatása után a tőkebevonás folyamatával és sajátosságaival is megismerteti a résztvevőket, illetve a kockázati tőkésekkel való megegyezést formába öntő ún. „term sheet”-ek legfontosabb elemeivel, és praktikus tanácsokat ad a tőkebevonáshoz való felkészüléshez.
A kurzus első része a korai fázisú projektek, illetve vállalkozások növekedését elősegítő technikákra („growth hacking”) fókuszál, majd a különböző cégtípusok, illetve fejlődési szakaszok szempontjából legfontosabb mérőszámokra („metrikák”), végül a legkorábbi cégfejlődési fázisokban járó startupok és a növekedési fázisban járó „scaleup”-ok közötti különbségekre, különös tekintettel a két életszakasz eltérő kihívásaira és dilemmáira.
A Design Thinking módszertan vázlatos, ám metodikus alkalmazása követ a résztvevők által hozott (és előzetesen elküldött) egy vagy két konkrét üzlet-, illetve termékfejlesztési kihívásra.
A képzés célja, hogy a résztvevők mélyebben is megismerjék a startupok és egyéb digitális termékeket fejlesztő cégek világában általánosan elfogadott ügyfél- és termékfejlesztési megközelítéseket (illetve azok kritikáit), és ezeket saját igényeik szerint alkalmazni is tudják munkájuk, illetve vállalkozás-építési céljaik megvalósítása során.
A kurzust elvégző vállalkozók, illetve innovációs projektet indítók elkerüljék a (leendő) piacuk nem megfelelő ismeretéből és felméréséből fakadó hibákat, problémákat, és megismerjék a piacbecslés, a piacméretezés, a versenytárselemzés nemzetközi jógyakorlatait.
A kurzus résztvevői megismerkednek az üzleti modellezés technikáival és közkeletű eszközeivel (Business Model Canvas, Lean Canvas), illetve a leggyakoribb üzleti modell típusokkal; és a tanultak alapján rendszerezni tudják gondolataikat a saját vállalkozásuk/termékük/projektjük számára legcélravezetőbb üzleti modell kiválasztása végett.
A Design Thinking módszertan vázlatos, ám metodikus alkalmazása követ a résztvevők által hozott (és előzetesen elküldött) egy vagy két konkrét üzlet-, illetve termékfejlesztési kihívásra.
A képzés célja, hogy a résztvevők mélyebben is megismerjék a startupok és egyéb digitális termékeket fejlesztő cégek világában általánosan elfogadott ügyfél- és termékfejlesztési megközelítéseket (illetve azok kritikáit), és ezeket saját igényeik szerint alkalmazni is tudják munkájuk, illetve vállalkozás-építési céljaik megvalósítása során.
„Milyen a jó pénzügyi terv? Mit szeretnek a finanszírozók? Hogyan tudod hitelesen modellezni a bevételeket? Hogyan látod, mekkora a finanszírozási igényed? Hol keress kiindulási számokat, ha még nincs adatod? Alulról vagy felülről építkezz? Milyen pénzügyi tervet ne csinálj? Ha tőkebevonás előtt állsz, vagy csak saját magad számára fontos, hogy ne a „reménykedjünk” szó jellemezze a terveidet, ez a tréning neked szól.
A kurzust elvégző vállalkozók, illetve innovációs projektet indítók elkerüljék a (leendő) piacuk nem megfelelő ismeretéből és felméréséből fakadó hibákat, problémákat, és megismerjék a piacbecslés, a piacméretezés, a versenytárselemzés nemzetközi jógyakorlatait.
A kurzus résztvevői megismerkednek az üzleti modellezés technikáival és közkeletű eszközeivel (Business Model Canvas, Lean Canvas), illetve a leggyakoribb üzleti modell típusokkal; és a tanultak alapján rendszerezni tudják gondolataikat a saját vállalkozásuk/termékük/projektjük számára legcélravezetőbb üzleti modell kiválasztása végett.
„Milyen a jó pénzügyi terv? Mit szeretnek a finanszírozók? Hogyan tudod hitelesen modellezni a bevételeket? Hogyan látod, mekkora a finanszírozási igényed? Hol keress kiindulási számokat, ha még nincs adatod? Alulról vagy felülről építkezz? Milyen pénzügyi tervet ne csinálj? Ha tőkebevonás előtt állsz, vagy csak saját magad számára fontos, hogy ne a „reménykedjünk” szó jellemezze a terveidet, ez a tréning neked szól.
A kurzus szemelvényezi a különböző finanszírozási formákat a bankhiteltől a pályázati forrásokon és közösségi finanszírozáson át a kockázati tőkebevonásig, az utóbbira koncentrálva az idő jelentős részében. A kockázati tőke logikájának bemutatása után a tőkebevonás folyamatával és sajátosságaival is megismerteti a résztvevőket, illetve a kockázati tőkésekkel való megegyezést formába öntő ún. „term sheet”-ek legfontosabb elemeivel, és praktikus tanácsokat ad a tőkebevonáshoz való felkészüléshez.
„Milyen a jó pénzügyi terv? Mit szeretnek a finanszírozók? Hogyan tudod hitelesen modellezni a bevételeket? Hogyan látod, mekkora a finanszírozási igényed? Hol keress kiindulási számokat, ha még nincs adatod? Alulról vagy felülről építkezz? Milyen pénzügyi tervet ne csinálj? Ha tőkebevonás előtt állsz, vagy csak saját magad számára fontos, hogy ne a „reménykedjünk” szó jellemezze a terveidet, ez a tréning neked szól.
A kurzus első része a korai fázisú projektek, illetve vállalkozások növekedését elősegítő technikákra („growth hacking”) fókuszál, majd a különböző cégtípusok, illetve fejlődési szakaszok szempontjából legfontosabb mérőszámokra („metrikák”), végül a legkorábbi cégfejlődési fázisokban járó startupok és a növekedési fázisban járó „scaleup”-ok közötti különbségekre, különös tekintettel a két életszakasz eltérő kihívásaira és dilemmáira.
A tréning elősegíti a résztvevők jelenlegi marketingtevékenységének digitális átalakulását.
A Design Thinking módszertan vázlatos, ám metodikus alkalmazása követ a résztvevők által hozott (és előzetesen elküldött) egy vagy két konkrét üzlet-, illetve termékfejlesztési kihívásra.
A képzés célja, hogy a résztvevők mélyebben is megismerjék a startupok és egyéb digitális termékeket fejlesztő cégek világában általánosan elfogadott ügyfél- és termékfejlesztési megközelítéseket (illetve azok kritikáit), és ezeket saját igényeik szerint alkalmazni is tudják munkájuk, illetve vállalkozás-építési céljaik megvalósítása során.