Társadalmi hatású vállalkozás, fenntarthatóság és ESG
Kaposvár Ond vezér út 1, Kaposvár, Somogy, MagyarországBevezető ismeretek átadása a társadalmi hatású vállalkozásról, a fenntarthatóságról és az ESG-ről, valamint arról, hogy mi az ikerátmenet.
Bevezető ismeretek átadása a társadalmi hatású vállalkozásról, a fenntarthatóságról és az ESG-ről, valamint arról, hogy mi az ikerátmenet.
Bevezető ismeretek átadása a társadalmi hatású vállalkozásról, a fenntarthatóságról és az ESG-ről, valamint arról, hogy mi az ikerátmenet.
A képzés célja bemutatni a különböző online marketing technikák használatát és azok hatását az üzleti folyamatokra. A KKV-knak nem azokat az eszközöket kell, hogy használják, amit a nagyvállalatok. A képzésen definiáljuk az egyes technikák működési elvét és a várható eredményt.
Miközben az értékesítési szakemberek világszerte automatizált módszereket használnak a LinkedInen keresztül történő lead generálásra, addig ezek a technikák itthon szinte ismeretlenek. A cold outreach e-mailek és hideghívások már a múlté. A képzés célja bemutatni azt, hogy a LinkedIn platform pontosan hogyan segíthet a KKV-knak marketing és értékesítési szempontból.
A tréning a technológiai alapú vállalatok stratégiai és operatív üzletfejlesztésére összpontosít. A résztvevők az esettanulmányok, az elméleti modellek feltárása és a vállalatokkal való interakció révén megértik és értékelik a csúcstechnológiai szervezetek irányításának kihívásait a gyorsan fejlődő technológiai környezetben.
A tréning a technológiai alapú vállalatok stratégiai és operatív üzletfejlesztésére összpontosít. A résztvevők az esettanulmányok, az elméleti modellek feltárása és a vállalatokkal való interakció révén megértik és értékelik a csúcstechnológiai szervezetek irányításának kihívásait a gyorsan fejlődő technológiai környezetben.
A tréning elősegíti a résztvevők jelenlegi marketingtevékenységének digitális átalakulását.
A tréning résztvevője képes lesz a következőkre:
Kritikai gondolkodás keretében értékelni a jelenlegi marketingtevékenységét a digitális átalakulás szempontjából.
Konkrét stratégiák tervezésére.
Meghatározni a marketingtevékenységek magasabb szintre emelésének optimális módszereit a komplex problémamegoldási kompetencia fejlesztésével.
A tréning elősegíti a résztvevők jelenlegi marketingtevékenységének digitális átalakulását.
A tréning résztvevője képes lesz a következőkre:
Kritikai gondolkodás keretében értékelni a jelenlegi marketingtevékenységét a digitális átalakulás szempontjából.
Konkrét stratégiák tervezésére.
Meghatározni a marketingtevékenységek magasabb szintre emelésének optimális módszereit a komplex problémamegoldási kompetencia fejlesztésével.
A kurzust elvégző vállalkozók, illetve innovációs projektet indítók elkerüljék a (leendő) piacuk nem megfelelő ismeretéből és felméréséből fakadó hibákat, problémákat, és megismerjék a piacbecslés, a piacméretezés, a versenytárselemzés nemzetközi jógyakorlatait.
A tréning gyakorlati eszközöket és módszereket kínál a munkavállalók digitális átalakulási folyamatokkal kapcsolatos tudatosságának növelésére.