Mesterséges Intelligencia az oktatásban
Edutus Egyetem, Tatabánya Béla király krt. 58., Tatabánya, Komárom-Esztergom, MagyarországMegismerni a Mesterséges Intelligencia oktatási alkalmazásait. Mire lehet használni az MI-t oktatás és tanulás során.
Megismerni a Mesterséges Intelligencia oktatási alkalmazásait. Mire lehet használni az MI-t oktatás és tanulás során.
Célja, hogy a résztvevők betekintést nyerjenek - az alapvetően demonstrációs jellegű oktatás során - a háttérszolgáltatásokban felmerülő tipikus konfigurációs hibák és ún. malpractice-ek világába. A megismerendő szolgáltatások körébe tartoznak: tipikus relációs adatbázisszerverek, webszerverek és webalkalmazás-szerverek. Kiemelt figyelmet fordítunk azon szolgáltatásokra melyek elosztott formában működnek. A képzés végére a résztvevők képessé válnak ezek beazonosítására, kiküszöbölésére és elkerülésére.
A résztvevők ismereteinek bővítése a közös értékalkotás témakörében, mely által javíthatják az ügyfélélményt és magasabb minőségű szolgáltatásokat nyújthatnak ügyfeleiknek.
Célja, hogy a résztvevők az alapvetően demonstrációs jellegű oktatás során betekintést nyerjenek a szoftverek sebezhetőségének kihasználására alkalmas alapvető eszközök működésébe. Megismerkednek a sebezhetőségek felderítési technikáival (pl. searchsploit, exploit-DB, GTFOBins), és a bemutatott támadások révén megismerkednek a lehetséges fenyegetésekkel és az azokkal járó kockázatokkal. A képzés végén a résztvevők képesek lesznek a gyakori sebezhetőségek tesztelésére, és ismerni fogják az ezek elleni védekezési technikákat.
A programon tájékozódhat, hogy a napjainkban egyre nagyobb számban megjelenő digitális támadások ellen, hogyan védekezhet hatékonyan, milyen módszereket alkalmazhat a gyors és megbízható adatkezeléshez.
A résztvevők ismereteinek bővítése a közös értékalkotás témakörében, mely által javíthatják az ügyfélélményt és magasabb minőségű szolgáltatásokat nyújthatnak ügyfeleiknek.
A képzés célja bemutatni a különböző online marketing technikák használatát és azok hatását az üzleti folyamatokra. A KKV-knak nem azokat az eszközöket kell, hogy használják, amit a nagyvállalatok. A képzésen definiáljuk az egyes technikák működési elvét és a várható eredményt.
Miközben az értékesítési szakemberek világszerte automatizált módszereket használnak a LinkedInen keresztül történő lead generálásra, addig ezek a technikák itthon szinte ismeretlenek. A cold outreach e-mailek és hideghívások már a múlté. A képzés célja bemutatni azt, hogy a LinkedIn platform pontosan hogyan segíthet a KKV-knak marketing és értékesítési szempontból.
A kurzus résztvevői megismerkednek az üzleti modellezés technikáival és közkeletű eszközeivel (Business Model Canvas, Lean Canvas), illetve a leggyakoribb üzleti modell típusokkal; és a tanultak alapján rendszerezni tudják gondolataikat a saját vállalkozásuk/termékük/projektjük számára legcélravezetőbb üzleti modell kiválasztása végett.
Bevezető ismeretek átadása a társadalmi hatású vállalkozásról, a fenntarthatóságról és az ESG-ről, valamint arról, hogy mi az ikerátmenet.
Bevezető ismeretek átadása a társadalmi hatású vállalkozásról, a fenntarthatóságról és az ESG-ről, valamint arról, hogy mi az ikerátmenet.
A kurzus szemelvényezi a különböző finanszírozási formákat a bankhiteltől a pályázati forrásokon és közösségi finanszírozáson át a kockázati tőkebevonásig, az utóbbira koncentrálva az idő jelentős részében. A kockázati tőke logikájának bemutatása után a tőkebevonás folyamatával és sajátosságaival is megismerteti a résztvevőket, illetve a kockázati tőkésekkel való megegyezést formába öntő ún. „term sheet”-ek legfontosabb elemeivel, és praktikus tanácsokat ad a tőkebevonáshoz való felkészüléshez.
A képzés célja, hogy a képzést elvégző személy, rendelkezzen mindazon kompetenciákkal, mely a munkaterületének ellátásá-hoz szükséges. Magyar és idegen nyelvű dokumentációt használ. Informatikai eszközöket magabiztosan alkalmaz. Gazdasági vezetőjük döntése alapján beiskolázott munkaválla-lók és / vagy a saját elhatározásukból fejlődni, tovább lépni akaró személyek, vagy valamilyen uniós támogatási formában részesülő személyek.
Miközben az értékesítési szakemberek világszerte automatizált módszereket használnak a LinkedInen keresztül történő lead generálásra, addig ezek a technikák itthon szinte ismeretlenek. A cold outreach e-mailek és hideghívások már a múlté. A képzés célja bemutatni azt, hogy a LinkedIn platform pontosan hogyan segíthet a KKV-knak marketing és értékesítési szempontból.
A tanfolyam célja, hogy bemutassa a kriptovaluták és a blokklánc technológia pénzügyi felhasználási eseteinek főbb szempontjait, területeit, megoldásait és a mögöttes technológiákat (mind IT, mind pénzügyi szempontból). A workshop kitér a technológiai háttérre és a főbb kriptovalutákra és digitális pénzekre, valamint azok gazdasági, pénzügyi hatásaira, előnyeire, kockázataira; a pénzügyek digitális átalakulásának kulcsfontosságú technológiáira; valamint a főbb újításokra és potenciális pénzügyi felhasználási esetekre, mint például a non-fungible tokenek (NFT) stb.
A képzés célja bemutatni a különböző online marketing technikák használatát és azok hatását az üzleti folyamatokra. A KKV-knak nem azokat az eszközöket kell, hogy használják, amit a nagyvállalatok. A képzésen definiáljuk az egyes technikák működési elvét és a várható eredményt.
Az online térben való kollaboráció különböző lehetőségeinek megismerése az oktatásban.
A DigitalTech EDIH február 16-i szakmai konferenciáján vezető hazai blokklánc és funkcionális programozási szakértők segítségével ismerhető meg az intelligens szerződések kevés programozási szakértelmet igénylő fejlesztési környezete. Ezen kívül szó lesz még a blokklánc technológia és az intelligens szerződések alkalmazási lehetőségeiről a pénzügyi szolgáltatások területén, valamint a technológiához kapcsolódó jogi aspektusokról is.
A kurzus első része a korai fázisú projektek, illetve vállalkozások növekedését elősegítő technikákra („growth hacking”) fókuszál, majd a különböző cégtípusok, illetve fejlődési szakaszok szempontjából legfontosabb mérőszámokra („metrikák”), végül a legkorábbi cégfejlődési fázisokban járó startupok és a növekedési fázisban járó „scaleup”-ok közötti különbségekre, különös tekintettel a két életszakasz eltérő kihívásaira és dilemmáira.
A kiberbiztonság kerül a középpontba a DigitalTech EDIH és a Hajdú-Bihar Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara debreceni rendezvényén. A résztvevők többek között képet kaphatnak a DigitalTech EDIH kkv-k és közszféra számára nyújtott térítésmentes képzéseiről és tanácsadási szolgáltatásairól, a Debreceni Egyetem szakértőitől megtudhatják, hogyan védekezhetnek a kibertámadások ellen, milyen eszközöket alkalmazhatnak, hogy adataikat biztonságban tudhassák.