Skip to main content

Szűrők

Changing any of the form inputs will cause the list of events to refresh with the filtered results.

Kiválasztásaid:
Eseménysorozat: Üzletfejlesztés képzések

Digitális üzletfejlesztés

Lenti Inkubátorház (ZMVA) Deák Ferenc utca 4., Lenti, Zala, Magyarország
Hybrid Hybrid Esemény

A tréning a technológiai alapú vállalatok stratégiai és operatív üzletfejlesztésére összpontosít. A résztvevők az esettanulmányok, az elméleti modellek feltárása és a vállalatokkal való interakció révén megértik és értékelik a csúcstechnológiai szervezetek irányításának kihívásait a gyorsan fejlődő technológiai környezetben.

Free

Digitális üzletfejlesztés

Lenti Inkubátorház (ZMVA) Deák Ferenc utca 4., Lenti, Zala, Magyarország
Hybrid Hybrid Esemény

A tréning a technológiai alapú vállalatok stratégiai és operatív üzletfejlesztésére összpontosít. A résztvevők az esettanulmányok, az elméleti modellek feltárása és a vállalatokkal való interakció révén megértik és értékelik a csúcstechnológiai szervezetek irányításának kihívásait a gyorsan fejlődő technológiai környezetben.

Free

Digitális transzformáció a marketingben

Lenti Inkubátorház (ZMVA) Deák Ferenc utca 4., Lenti, Zala, Magyarország
Hybrid Hybrid Esemény

A tréning elősegíti a résztvevők jelenlegi marketingtevékenységének digitális átalakulását. 

A tréning résztvevője képes lesz a következőkre: 

Kritikai gondolkodás keretében értékelni a jelenlegi marketingtevékenységét a digitális átalakulás szempontjából. 
Konkrét stratégiák tervezésére. 
Meghatározni a marketingtevékenységek magasabb szintre emelésének optimális módszereit a komplex problémamegoldási kompetencia fejlesztésével. 

Free

Digitális transzformáció a marketingben

Lenti Inkubátorház (ZMVA) Deák Ferenc utca 4., Lenti, Zala, Magyarország
Hybrid Hybrid Esemény

A tréning elősegíti a résztvevők jelenlegi marketingtevékenységének digitális átalakulását. 

A tréning résztvevője képes lesz a következőkre: 

Kritikai gondolkodás keretében értékelni a jelenlegi marketingtevékenységét a digitális átalakulás szempontjából. 
Konkrét stratégiák tervezésére. 
Meghatározni a marketingtevékenységek magasabb szintre emelésének optimális módszereit a komplex problémamegoldási kompetencia fejlesztésével. 

Free

Piacbecslés okosan, adat-alapon és időben

ELTE Informatikai Kar, CLC Bogdánfy utca 10a, Budapest, Pest, Magyarország
Hybrid Hybrid Esemény

A kurzust elvégző vállalkozók, illetve innovációs projektet indítók elkerüljék a (leendő) piacuk nem megfelelő ismeretéből és felméréséből fakadó hibákat, problémákat, és megismerjék a piacbecslés, a piacméretezés, a versenytárselemzés nemzetközi jógyakorlatait.

Free

Digitális mentor tréning

Lenti Inkubátorház (ZMVA) Deák Ferenc utca 4., Lenti, Zala, Magyarország
Hybrid Hybrid Esemény

A tréning gyakorlati eszközöket és módszereket kínál a munkavállalók digitális átalakulási folyamatokkal kapcsolatos tudatosságának növelésére.

Free

Digitális mentor tréning

Lenti Inkubátorház (ZMVA) Deák Ferenc utca 4., Lenti, Zala, Magyarország
Hybrid Hybrid Esemény

A tréning gyakorlati eszközöket és módszereket kínál a munkavállalók digitális átalakulási folyamatokkal kapcsolatos tudatosságának növelésére.

Free

Digitális mentor tréning

ZEMPLÉN EURÓPAHÁZ Vállalkozói Inkubátorház Rákóczi u 18. I. em oktatóterem, Sátoraljaújhely, Borsod-Abaúj-Zemplén, Magyarország
Hybrid Hybrid Esemény

A tréning gyakorlati eszközöket és módszereket kínál a munkavállalók digitális átalakulási folyamatokkal kapcsolatos tudatosságának növelésére.

Free

Digitális mentor tréning

ZEMPLÉN EURÓPAHÁZ Vállalkozói Inkubátorház Rákóczi u 18. I. em oktatóterem, Sátoraljaújhely, Borsod-Abaúj-Zemplén, Magyarország
Hybrid Hybrid Esemény

A tréning gyakorlati eszközöket és módszereket kínál a munkavállalók digitális átalakulási folyamatokkal kapcsolatos tudatosságának növelésére.

Free

B2B értékesítés a Linkedin-en

Virtual Esemény Virtual Esemény

Miközben az értékesítési szakemberek világszerte automatizált módszereket használnak a LinkedInen keresztül történő lead generálásra, addig ezek a technikák itthon szinte ismeretlenek. A cold outreach e-mailek és hideghívások már a múlté. A képzés célja bemutatni azt, hogy a LinkedIn platform pontosan hogyan segíthet a KKV-knak marketing és értékesítési szempontból.

Free

Milyen üzleti modell-lel tudjuk sikerre vinni vállalkozásunkat?

ELTE Informatikai Kar, CLC Bogdánfy utca 10a, Budapest, Pest, Magyarország

A kurzus résztvevői megismerkednek az üzleti modellezés technikáival és közkeletű eszközeivel (Business Model Canvas, Lean Canvas), illetve a leggyakoribb üzleti modell típusokkal; és a tanultak alapján rendszerezni tudják gondolataikat a saját vállalkozásuk/termékük/projektjük számára legcélravezetőbb üzleti modell kiválasztása végett.

Free

Honnan és hogyan szerezzünk tőkét üzleti céljaink megvalósításához?

ELTE Informatikai Kar, CLC Bogdánfy utca 10a, Budapest, Pest, Magyarország
Virtual Esemény Hybrid Esemény

A kurzus szemelvényezi a különböző finanszírozási formákat a bankhiteltől a pályázati forrásokon és közösségi finanszírozáson át a kockázati tőkebevonásig, az utóbbira koncentrálva az idő jelentős részében. A kockázati tőke logikájának bemutatása után a tőkebevonás folyamatával és sajátosságaival is megismerteti a résztvevőket, illetve a kockázati tőkésekkel való megegyezést formába öntő ún. „term sheet”-ek legfontosabb elemeivel, és praktikus tanácsokat ad a tőkebevonáshoz való felkészüléshez.

Free

B2B értékesítés a Linkedin-en

Virtual Esemény Virtual Esemény

Miközben az értékesítési szakemberek világszerte automatizált módszereket használnak a LinkedInen keresztül történő lead generálásra, addig ezek a technikák itthon szinte ismeretlenek. A cold outreach e-mailek és hideghívások már a múlté. A képzés célja bemutatni azt, hogy a LinkedIn platform pontosan hogyan segíthet a KKV-knak marketing és értékesítési szempontból.

Free

A növekedés menedzselése – változó dilemmák és metrikák

ELTE Informatikai Kar, CLC Bogdánfy utca 10a, Budapest, Pest, Magyarország
Virtual Esemény Hybrid Esemény

A kurzus első része a korai fázisú projektek, illetve vállalkozások növekedését elősegítő technikákra („growth hacking”) fókuszál, majd a különböző cégtípusok, illetve fejlődési szakaszok szempontjából legfontosabb mérőszámokra („metrikák”), végül a legkorábbi cégfejlődési fázisokban járó startupok és a növekedési fázisban járó „scaleup”-ok közötti különbségekre, különös tekintettel a két életszakasz eltérő kihívásaira és dilemmáira.

Free