Digitális mentor tréning
Lenti Inkubátorház (ZMVA) Deák Ferenc utca 4., Lenti, Zala, MagyarországA tréning gyakorlati eszközöket és módszereket kínál a munkavállalók digitális átalakulási folyamatokkal kapcsolatos tudatosságának növelésére.
A tréning gyakorlati eszközöket és módszereket kínál a munkavállalók digitális átalakulási folyamatokkal kapcsolatos tudatosságának növelésére.
A résztvevők ismereteinek bővítése a közös értékalkotás témakörében, mely által javíthatják az ügyfélélményt és magasabb minőségű szolgáltatásokat nyújthatnak ügyfeleiknek.
A kurzus szemelvényezi a különböző finanszírozási formákat a bankhiteltől a pályázati forrásokon és közösségi finanszírozáson át a kockázati tőkebevonásig, az utóbbira koncentrálva az idő jelentős részében. A kockázati tőke logikájának bemutatása után a tőkebevonás folyamatával és sajátosságaival is megismerteti a résztvevőket, illetve a kockázati tőkésekkel való megegyezést formába öntő ún. „term sheet”-ek legfontosabb elemeivel, és praktikus tanácsokat ad a tőkebevonáshoz való felkészüléshez.
A kurzus első része a korai fázisú projektek, illetve vállalkozások növekedését elősegítő technikákra („growth hacking”) fókuszál, majd a különböző cégtípusok, illetve fejlődési szakaszok szempontjából legfontosabb mérőszámokra („metrikák”), végül a legkorábbi cégfejlődési fázisokban járó startupok és a növekedési fázisban járó „scaleup”-ok közötti különbségekre, különös tekintettel a két életszakasz eltérő kihívásaira és dilemmáira.
Bevezető ismeretek átadása a társadalmi hatású vállalkozásról, a fenntarthatóságról és az ESG-ről, valamint arról, hogy mi az ikerátmenet.
A képzés célja bemutatni a különböző online marketing technikák használatát és azok hatását az üzleti folyamatokra. A KKV-knak nem azokat az eszközöket kell, hogy használják, amit a nagyvállalatok. A képzésen definiáljuk az egyes technikák működési elvét és a várható eredményt.
Miközben az értékesítési szakemberek világszerte automatizált módszereket használnak a LinkedInen keresztül történő lead generálásra, addig ezek a technikák itthon szinte ismeretlenek. A cold outreach e-mailek és hideghívások már a múlté. A képzés célja bemutatni azt, hogy a LinkedIn platform pontosan hogyan segíthet a KKV-knak marketing és értékesítési szempontból.
A képzés célja bemutatni a különböző online marketing technikák használatát és azok hatását az üzleti folyamatokra. A KKV-knak nem azokat az eszközöket kell, hogy használják, amit a nagyvállalatok. A képzésen definiáljuk az egyes technikák működési elvét és a várható eredményt.
Miközben az értékesítési szakemberek világszerte automatizált módszereket használnak a LinkedInen keresztül történő lead generálásra, addig ezek a technikák itthon szinte ismeretlenek. A cold outreach e-mailek és hideghívások már a múlté. A képzés célja bemutatni azt, hogy a LinkedIn platform pontosan hogyan segíthet a KKV-knak marketing és értékesítési szempontból.
Miközben az értékesítési szakemberek világszerte automatizált módszereket használnak a LinkedInen keresztül történő lead generálásra, addig ezek a technikák itthon szinte ismeretlenek. A cold outreach e-mailek és hideghívások már a múlté. A képzés célja bemutatni azt, hogy a LinkedIn platform pontosan hogyan segíthet a KKV-knak marketing és értékesítési szempontból.
Bevezető ismeretek átadása a társadalmi hatású vállalkozásról, a fenntarthatóságról és az ESG-ről, valamint arról, hogy mi az ikerátmenet.
Bevezető ismeretek átadása a társadalmi hatású vállalkozásról, a fenntarthatóságról és az ESG-ről, valamint arról, hogy mi az ikerátmenet.
Bevezető ismeretek átadása a társadalmi hatású vállalkozásról, a fenntarthatóságról és az ESG-ről, valamint arról, hogy mi az ikerátmenet.
Bevezető ismeretek átadása a társadalmi hatású vállalkozásról, a fenntarthatóságról és az ESG-ről, valamint arról, hogy mi az ikerátmenet.
A tréning a technológiai alapú vállalatok stratégiai és operatív üzletfejlesztésére összpontosít. A résztvevők az esettanulmányok, az elméleti modellek feltárása és a vállalatokkal való interakció révén megértik és értékelik a csúcstechnológiai szervezetek irányításának kihívásait a gyorsan fejlődő technológiai környezetben.
A tréning a technológiai alapú vállalatok stratégiai és operatív üzletfejlesztésére összpontosít. A résztvevők az esettanulmányok, az elméleti modellek feltárása és a vállalatokkal való interakció révén megértik és értékelik a csúcstechnológiai szervezetek irányításának kihívásait a gyorsan fejlődő technológiai környezetben.
A tréning elősegíti a résztvevők jelenlegi marketingtevékenységének digitális átalakulását.
A tréning résztvevője képes lesz a következőkre:
Kritikai gondolkodás keretében értékelni a jelenlegi marketingtevékenységét a digitális átalakulás szempontjából.
Konkrét stratégiák tervezésére.
Meghatározni a marketingtevékenységek magasabb szintre emelésének optimális módszereit a komplex problémamegoldási kompetencia fejlesztésével.
A tréning elősegíti a résztvevők jelenlegi marketingtevékenységének digitális átalakulását.
A tréning résztvevője képes lesz a következőkre:
Kritikai gondolkodás keretében értékelni a jelenlegi marketingtevékenységét a digitális átalakulás szempontjából.
Konkrét stratégiák tervezésére.
Meghatározni a marketingtevékenységek magasabb szintre emelésének optimális módszereit a komplex problémamegoldási kompetencia fejlesztésével.
A kurzust elvégző vállalkozók, illetve innovációs projektet indítók elkerüljék a (leendő) piacuk nem megfelelő ismeretéből és felméréséből fakadó hibákat, problémákat, és megismerjék a piacbecslés, a piacméretezés, a versenytárselemzés nemzetközi jógyakorlatait.
A tréning gyakorlati eszközöket és módszereket kínál a munkavállalók digitális átalakulási folyamatokkal kapcsolatos tudatosságának növelésére.