Digitális transzformáció a marketingben
A tréning elősegíti a résztvevők jelenlegi marketingtevékenységének digitális átalakulását.
A tréning elősegíti a résztvevők jelenlegi marketingtevékenységének digitális átalakulását.
A Design Thinking módszertan vázlatos, ám metodikus alkalmazása követ a résztvevők által hozott (és előzetesen elküldött) egy vagy két konkrét üzlet-, illetve termékfejlesztési kihívásra.
A résztvevők magabiztosan tudjanak részt venni nemzetközi üzletember találkozókon és B2B eseményeken, mind személyes, mind online formában, ezzel növelve üzleti lehetőségeiket és nemzetközi piaci jelenlétüket.
A képzés célja, hogy a résztvevők mélyebben is megismerjék a startupok és egyéb digitális termékeket fejlesztő cégek világában általánosan elfogadott ügyfél- és termékfejlesztési megközelítéseket (illetve azok kritikáit), és ezeket saját igényeik szerint alkalmazni is tudják munkájuk, illetve vállalkozás-építési céljaik megvalósítása során.
A résztvevők megismerkedjenek a Facebook hirdetési funkciójával, és a lehetőségeivel, megtapasztalják egy hirdetés összeállítását, feladását és annak hatásait az ügyfelek elérésében.
„Milyen a jó pénzügyi terv? Mit szeretnek a finanszírozók? Hogyan tudod hitelesen modellezni a bevételeket? Hogyan látod, mekkora a finanszírozási igényed? Hol keress kiindulási számokat, ha még nincs adatod? Alulról vagy felülről építkezz? Milyen pénzügyi tervet ne csinálj? Ha tőkebevonás előtt állsz, vagy csak saját magad számára fontos, hogy ne a „reménykedjünk” szó jellemezze a terveidet, ez a tréning neked szól.
A mesterséges intelligencia használatának megismertetése a munkahelyi folyamatokban.